Joanna Trela BISTRO KWADRANS
ul. Przemysłowa 2a/4
28-300 Jędrzejów
Polska
Rodzaj działalności: Jednoosobowa działalność gospodarcza
NIP: 6561719298
REGON: 260271223
Osoba reprezentująca firmę: Joanna Trela
Numer telefonu: 510-787-940
Adres e-mail: joanna.trela@poczta.fm
§ 1
bistro-jedrzejow.pl to strona internetowa, której właścicielem jest Joanna Trela prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Joanna Trela BISTRO KWADRANS z siedzibą w 28-300 Jędrzejów, ul. Przemysłowa 2a/4, NIP: 6561719298, REGON: 260271223 wpisaną do CEIDIG. Regulamin określa zasady przedstawienia oferty w bistro-jedrzejow.pl oraz informacje o przechowywaniu danych.
§ 2
bistro-jedrzejow.pl to strona internetowa, za pośrednictwem której można zamówić jedzenie na dowóz na terenie miasta Jędrzejów oraz po za granice miasta.
§ 3
Wysyłanie zapytania za pośrednictwem bistro-jedrzejow.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę oraz regulaminu strony przez użytkownika. Strona działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
§ 4
Aby wysłać zapytanie wystarczy wypełnić formularz w zakładce https://www.bistro-jedrzejow.pl/kontakt i zaakceptować regulamin. Rejestracja nie jest wymagana. Zapytanie zostanie wysłana na wskazany w formularzu email w przeciągu 24 godzin od wysłania.
§ 5
Przesłanie oferty jest niezobowiązujące i nie wymaga żadnej deklaracji i jest wolne od wszelkich opłat.
§ 6
Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawianie lub żądanie usunięcia z naszej bazy danych. Ochrona danych osobowych szczegółowiej określona jest w Polityce prywatności. W tym celu prosimy o kontakt na adres email: joanna.trela@poczta.fm.
§ 7
Formy płatność: szybkie płantości - Przelewy 24 oraz płatność u kierowcy.
§ 8
1.Przed spełnieniem świadczenia przez Restaurację, Klient może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny, przy czym uprawnienie to może być wykonane do momentu, w którym Restauracja nie przystąpi do realizacji zamówienia.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązuje się poinformować o tym Restaurację niezwłocznie po złożeniu zamówienia, ale nie później niż do momentu rozpoczęcia jego realizacji przez Restaurację i w drodze jednoznacznego oświadczenia poprzez kontakt telefoniczny z Restauracją. Po tym czasie zamówienie nie może być odwołane ani zmienione, chyba że Restauracja wyrazi na to zgodę. Poinformowanie Restauracji o chęci odstąpienia od umowy za pomocą poczty elektronicznej nie jest wystarczające do skutecznego odstąpienia od umowy.
§ 9
Reklamacje dotyczące Zamówienia, prezentowanej Oferty, Dostawy należy kierować bezpośrednio do Restauracji, której reklamacja dotyczy.
§ 10
1.Klient składając zamówienie zobowiązuje się podać swoje prawdziwe i kompletne dane wymagane przez System Informatyczny i przyjmuje do wiadomości, że składa zamówienie z obowiązkiem zapłaty.
2.Restauracja zastrzega sobie prawo do potwierdzenia złożenia zamówienia oraz poprawności danych za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej. W przypadku braku kontaktu z Klientem, niepełnych danych, podejrzenia, że dane nie są prawdziwe, należą do osób trzecich lub zastosowana promocja nie należy się Klientowi, Restauracja ma prawo zamówienie anulować za podaniem przyczyny.
Pozostałe zapisy są uregulowane w Dz. U. 2014 poz. 827 - ISAP